17.11.20

Moje TOP 5 seriali na Netflix


    Z racji tego, że dni są coraz krótsze a temperatura na zewnątrz nie zachęca do wyjścia, pewnie większość z Was spędza więcej czasu na oglądaniu filmów czy seriali na platformie Netflix. Ja nie jestem wyjątkiem od reguły i również jest to dla mnie wieczorna rozrywka.

Mam dla Was kilka serialowych pozycji, które z czystym sumieniem mogę polecić i nie mówię tu o absolutnych klasykach typu "Dom Z Papieru", "Stranger Things", "House Of Cards" czy "Narcos", bo podejrzewam, że praktycznie wszyscy obejrzeli te pozycje :)

Poniżej wypisałam moje TOP 5 seriali, a kolejność jest przypadkowa.


1. Peaky Blinders

W wielkim skrócie serial opowiada o Peaky Blinders, czyli gangu w Birmingham, na czele którego stoi Tommy Shelby. Fabuła osadzona jest w latach 20 ubiegłego wieku. Rodzina głównego bohatera posiadała zakład bukmacherski i pod przykrywką legalnego interesu Tommy chciał rozszerzyć swoją działalność przestępczą na większe terytorium. Całe miasto drżało na widok Peaky Blinders. 

Jest to na maksa wciągający serial, który ma swój niesamowity klimat. Ze wszystkich polecanych tu przeze mnie pozycji ta jest wg mnie najlepsza i już nie mogę się doczekać następnego sezonu!

2. Lucyfer

Serial przedstawia losy Lucyfera Morningstara, któremu znudziło się władanie piekłem i postanawia zamieszkać w Los Angeles, gdzie zostaje właścicielem klubu nocnego. Z reguły jest nieśmiertelny, ale poznaje osobę, przy której można go zranić. 

Świetny serial rozrywkowy, w którym nie brakuje też wątków kryminalnych. Na pewno spodoba się osobom, które uwielbiają seriale typu "Kryminalne zagadki Las Vegas" itp. 

3. Punisher

Jest to serial akcji, który powstał na podstawie komiksów Marvela i moim zdaniem to najlepsza propozycja ze wszystkich serialowych adaptacji tego universum. Opowiada o byłym wojskowym - Franku Castle, któremu zamordowali rodzinę przez co postanawia, że musi się zemścić za wszelką cenę. 

Również jest to bardzo mocno wciągający serial, ale nie przypadnie do gustu osobom, które niezbyt lubią strzelaniny i tego typu rzeczy, jednak polecałabym chociaż zacząć go oglądać, bo być może i Wam się spodoba.

4. Czarna Lista

Akcja serialu skupia się na Raymondzie Reddingtonie, czyli najbardziej poszukiwanym przestępcy świata, który postanawia oddać się w ręce FBI pod jednym warunkiem - możliwością współpracy z początkującą agentką FBI. Współpraca ze strony głównego bohatera polega na tym, że oddaje stróżom prawa listę przestępców, z którymi współpracował.

Bardzo fajna propozycja dla tych z Was, którzy lubią oglądać kryminalne zagadki, a 8 sezonów i w każdym z nich około 20 odcinków nie jest odstraszające :)

5. Brooklyn 9-9

Świetna, lekka komedia o jednym z posterunków policji. Serial opowiada o pracy załogi, w której głównym bohaterem jest detektyw Jake Peralta (w jego rolę wciela się bardzo sławny, amerykański komik Andy Samberg) oraz zabawnym życiu całej ekipy posterunku 9-9. 

Ja osobiście bardzo lubię takie seriale komediowe, przy których można się pośmiać i rozluźnić po całym dniu, a przy tej propozycji na pewno nie będziecie się nudzić!


Dajcie znać jakie jest Wasze TOP 5 seriali na Netflix!

Mój Instagram: https://www.instagram.com/gonkaaa/
Facebook:https://www.facebook.com/Goshalifestyle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © GOSHAlifestyle , Blogger