29.7.20

Przegląd strojów kąpielowych


Wiem, że być może trochę późno na taki post, ale z pewnością jeszcze wiele z Was planuje urlop i nadal nie ma wymarzonego stroju kąpielowego.

Przygotowałam dla Was mały przegląd zarówno tych tańszych, sieciówkowych strojów kąpielowych, jak i tych troszkę mniej przystępnych cenowo, ale z pewnością wartych uwagi. 

Warto wspomnieć, że teraz wiele sklepów ma ten asortyment na wyprzedaży, więc jest to idealna okazja na zakupy!

Pod zdjęciami znajdziecie linki do każdego ze strojów.

*WYSOKI STAN

Uwielbiam wszelkiego typu rzeczy z wysokim stanem za komfort i wygląd, dlatego obok tego typu strojów nie mogłam przejść obojętnie, bo nieziemsko mi się podobają.
Ten fason na pewno zda egzamin, gdy do sezonu bikini nie przygotowałybyśmy się tak, jakbyśmy tego chciały (w moim przypadku tak jest co rok :)) i brzuszek nadal nie jest płaski.




1. GÓRADÓŁ | 2. GÓRADÓŁ | 3. GÓRADÓŁ


*TIE DYE

Jeden z największych hitów tego lata! Wzór tie dye króluje na ubraniach, jednak niezbyt wiele znalazłam strojów z tym motywem.



1. STRÓJ | 2. GÓRADÓŁ


*BASIC 

Moje propozycje strojów prostych, a zarazem kobiecych i podkreślających kształty.



1. GÓRADÓŁ | 2. GÓRADÓŁ | 3. GÓRADÓŁ


*FALBANY 

Ten piękny krój będzie idealny dla tych kobiet, które potrzebują optycznego powiększenia biustu.



1. GÓRADÓŁ | 2. STRÓJ | 3. GÓRADÓŁ


*MOTYW ZWIERZĘCY 

Nie każdemu podobają się motywy zwierzęce na ubraniach, ale te propozycje mogą Was zainteresować ;)



1. STRÓJ | 2. GÓRADÓŁ | 3. STRÓJ


*WIĄZANIA 

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam, jak stroje mają różnego rodzaju wiązania! Niestety nie sprawdzą się, gdy chcemy mieć równomierną opaleniznę, ale za to wyglądają zjawiskowo.



1. GÓRADÓŁ | 2. GÓRADÓŁ | 3.STRÓJ 



*KWIATY 

Kwiaty to motyw przede wszystkim kojarzący się z latem, dlatego moim zdaniem nigdy nie wyjdzie z mody. Ja uwielbiam przede wszystkim te w tropikalnym stylu.



1. GÓRADÓŁ | 2. GÓRADÓŁ | 3. STRÓJ


Jakie Wy preferujecie fasony strojów kąpielowych? Dajcie znać w komentarzach pod spodem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © GOSHAlifestyle , Blogger